18 de juliol del 2008

sentència 004 RAONERIES

Ésser sensibles del món, anuncio des d'aquí l'arribada de Raoneries, el primer llibret escrit i editat per la meva persona. 28 mini-pàgines que porten al lector a reflexionar sobre coses. Sí, coses en genereal.

El podeu aconseguir a la llibreria La Gralla de Granollers per 4€ (C/ Sant Jaume 50) o (en el cas de que no fóssiu de la comarca) fent-me l'encàrrec a
elventbufa@gmail.com per tal de que us l'enviï contra-reembolso.

Compreu! compreu! que el temps
s'esgota!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

crec que vaig tenir una mínima exclusiva de la voluntat, creació i posterior publicació d'aquest primer petit llibre.
per tant, com ja et vaig dir, te'l compro.

el pròxim dia que ens veiem me'l portes i jo porto els diners?

(estic molt orgullosa!)

Anònim ha dit...

DIFERENT.
Sorprèn la SEVA PRESENTACIÓ i si molt parlem,segur que pot crea polèmica